اهدا روسری در راستای ترویج فرهنگ حجاب 

اهدا روسری در راستای ترویج فرهنگ حجاب 

تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹
فهیمه برخان گفت: در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه ۱۸ عدد روسری و ۱۸ شاخه گل در بین دختران بد حجاب در سطح خیابان های شهر کهنوج توزیع شد.

«فهیمه برخان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، گفت: در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه ۱۸ عدد روسری و ۱۸ شاخه گل در بین دختران بد حجاب در سطح خیابان های شهر کهنوج توزیع شد.

 

 

 



مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج اظهار کرد: این روسری ها و شاخه های گل به تعداد سال های عمر حضرت زهرا (س)، بود تا ان شاءالله با عنایت آن بانوی بزرگوار این دختران بد حجاب نسبت به حفظ حجاب خود کوشا باشند.

 

 

 



وی عنوان کرد: اگر فرزندان دختر خود را از کودکی با سیره حضرت زهرا (س) آشنا کنیم قطعا در بزرگسالی نسبت به حفظ حجاب و عفاف خود تلاش می کنند.

برخان اضافه کرد: علاوه بر این به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و آشنایی دختران با دیدگاه های مقام معظم رهبری در خصوص حجاب اقدام به تولید محتوا در فضای مجازی کردیم و در همین راستا کلیپی مشتمل بر تصاویر  مرتبط با عفاف و حجاب همراه با بیانات رهبری توسط کانون تولید و در فضای مجازی منتشر شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج یادآور شد: یکی دیگر از برنامه های کانون فرهنگی هنری فاطمیه به مناسبت بزرگداشت هفته عفاف و حجاب، راه اندازی پویش نقاشی در فضای مجازی بود که در همین راستا دختران عضو کانون آثار خود را برای ما از طریق گروه مجازی کانون ارسال کردند.

وی در خاتمه ابراز کرد: پس از بررسی آثار رسیده، به بهترین آنها هدایایی اعطا می شود.
 

پایان پیام/ 586